Časté dotazy

  • Záleží na tom, jak na židli, křesle, pohovce, sedíme?

    1.12.2016 Záleží na tom, jak na židli, křesle, pohovce, sedíme?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Ano, záleží. Lékaři doporučují, aby při sezení byla páteř ve svém fyziologickém (přirozeném) dvojitě zakřiveném tvaru. Abychom toho docílili, je třeba, aby sedadlo bylo správně řešené. U nečalouněných sedadel se má plocha sedadla v zadní části plynule zvedat v úhlu cca 30 stupňů. Vidět je to na historických tramvajových nebo železničních sedadlech, nebo na „škamnách“, tedy školních lavicích z dob Rakouska-Uherska a první republiky. U čalouněných sedadel se toho dociluje vhodnou volbou materiálů a konstrukcí čalounění. Takže na pohled nic nepozorujeme, až po usednutí zjistíme, zda je sedadlo správně řešené. Sedadlo, jeho řešení, je základ pro tvar celé páteře. Bederní opěrka je pomocné, i když důležité, zařízení.

  • Členství v profesním spolku

    1.12.2016 Jak poznám, že je daný řemeslník nebo firma členem profesního spolku?

    Odpověď od MEDIATEL, spol. s r.o. - Digitální agentura: Každý člen je výrazně označen již na výsledkové straně hledání a jeho příslušnost je tak jednoznačně patrná. Zároveň je možné omezit výsledky pouze na členy profesních spolků.

  • Kdo může publikovat obsah?

    1.12.2016 Kdo může na katalogu Mistři řemesel psát články, často kladené dotazy nebo vytvářet události?

    Odpověď od MEDIATEL, spol. s r.o. - Digitální agentura: Na katalogu Mistři řemesel mohou psát články, často kladené dotazy či události všechna profesní sdružení v katalogu uvedená a všichni řemeslníci či firmy, které jsou v katalogu uvedené. Profesní sdružení tak mohou informovat uživatele o novinkách, prezentovat své akce, poskytovat odborné rady nebo doporučení. Obdobně řemeslníci nebo firmy mohou v článcích a příspěvcích prezentovat svá díla, poskytovat rady a podpořit vnímání své firmy a podnikání v očích zákazníků. V neposlední řadě je platforma otevřena také pro publikování zkušeností, tipů a návodů pro uživatele – tedy pro sdílení jejich zkušeností.

  • Jak fungují recenze?

    1.12.2016 Jak funguje hodnocení jednotlivých firem a řemeslníků na platformě Mistři řemesel?

    Odpověď od MEDIATEL, spol. s r.o. - Digitální agentura: Hodnotit, psát recenze a vkládat fotografie – například s ukázkami odvedených prací apod. mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé. Hodnocení jsou parametrizována podle různých oborů tak, aby jejich vypovídací hodnota byla pro další uživatele co nejvyšší. Uživatel může jednu firmu ohodnotit pouze jednou, v průběhu času však může své hodnocení u této firmy změnit. Veškerý uživatelský obsah je publikován až po schválení administrátory portálu.

  • Obsah profilů řemeslníků

    1.12.2016 Proč mají jednotliví řemeslníci a firmy různý obsah a rozsah informací na svých profilech?

    Odpověď od MEDIATEL, spol. s r.o. - Digitální agentura: Každá firma nebo řemeslník mají možnost své zveřejňované informace upravovat a aktualizovat v reálném čase po přihlášení v administračním rozhraní. Úvodní rozsah informací byl vytvořen, u členů profesních sdružení, z informací poskytnutých těmito sdruženími a cechy, případně byl obohacen z databáze společnosti Mediatel. Rozsah informací tedy závisí na každém jednotlivém řemeslníkovi nebo firmě.

  • Zasílání podnětů profesním spolkům

    1.12.2016 Proč u některých firem či řemeslníků není umožněno zasílání podnětů k odbornému posouzení ze strany profesních spolků?

    Odpověď od MEDIATEL, spol. s r.o. - Digitální agentura: Profesním spolkům mohou zasílat podněty pouze registrovaní uživatelé a to pouze na profilových stránkách členů jednotlivých profesních spolků.

  • Proč katalog obsahuje i nečleny profesních spolků?

    1.12.2016 Proč katalog Mistři řemesel obsahuje i nečleny profesních spolků?

    Odpověď od MEDIATEL, spol. s r.o. - Digitální agentura: Katalog Mistři řemesel si klade za cíl poskytnout uživatelům maximum informací pro jeho rozhodování. V mnoha případech mohou být členové - řemeslníci či firmy příliš daleko od uživatele a tato vzdálenost může mít dopad na cenu zakázky nebo prací s ohledem na dopravu nebo může ovlivnit termín prací. Je tady pouze na uživateli, zda se bude rozhodovat na základě členství v cechu, předchozích zkušeností nebo hodnocení dalších uživatelů.

  • Obsah katalogu Mistři řemesel

    1.12.2016 Proč platforma Mistři řemesel obsahuje také některé potravinářské obory?

    Odpověď od MEDIATEL, spol. s r.o. - Digitální agentura: Platforma vznikla na podporu všech řemesel v ČR – řemesly nejsou myšlenao jen ona obecně známá řemesla, jako jsou instalatéři, podlaháři, malíři, kominící, obkladači, truhláři, pokrývači, klempíři a podobně, ale také další obory vnímané jako řemeslné – pekaři, cukráři, rybáři, floristé a květináři, pivovarníci nebo kuchaři. Každé z těchto řemesel má své nezastupitelné místo.

  • Jak má být půdorysně velká lehací plocha?

    1.12.2016 Jak má být půdorysně velká lehací plocha?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Pro kvalitní ležení a spaní musí být šířka lehací plochy taková, abychom se mohli ve spánku přetáčet z boku na záda a na druhý bok. Minimální šířku zjistíme, když ulehneme na záda, ruce volně položené vedle těla mírně pokrčíme a necháme si změřit největší šířku, tedy loket – loket. Většinou zjistíme, že minimální šířka lehací plochy je 900, lépe 1.000 mm. Délka lehací plochy má být delší než naše výška o délku chodidla. Délka chodidla (nohy) bývá 250 – 300 mm. Takže délka lehací plochy je součet výšky uživatele + délky jeho chodidla (nohy).

  • Jaká má být lehací plocha?

    1.12.2016 Při ležení na zádech má být páteř při ergonomicky správném ležení ve svém fyziologickém, tedy dvojitě zakřiveném tvaru a při ležení na pravém i levém boku v rovině, jaká má být lehací plocha?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Lehací plocha má být povrchově měkká, dokonale pružně nosná, s rezervou pružení pro obracení, prodyšná a propustná pro vodní páry.

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko  Přidat firmu